پلـان هـاے زندگـے مـن

فراموش کردم ک فراموشت کنم

1395/3/18 13:17
نویسنده : آوایے و آیدا
1,024 بازدید
اشتراک گذاری

 

عجیبه ولی انگار فراموش کردم که باید فراموشت کنم!

نزدیک به دوسال پیش ، رفت! نزدیک به یک سال پیش مطمئنم کرد که دیگه زجه موره فایده نداره،

که تصمیمش بر خلاف تصور همیشگی من یه شوخی بزرگ نبوده،

بلکه بقول خودش اونی که باید بره میره و ایشونم جزو اونایی بوده که باید میرفته!

به هر حال چند ماه پیش من جدی ترین تصمیم ممکنو گرفتم،فراموش کردن تو!

الان مشخصا تنها اتفاقی که نیافتاده همینه،اینروزا من حتی فراموش کردم که باید فراموشت کنم!

 

 

  
پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

Aƚҽϝҽԋ
18 خرداد 95 14:30
پیش منمـ بیآ
آوایے و آیدا
پاسخ
حتما میام گلم !(:
پرنسس آنیکا
19 خرداد 95 11:36
آوایی به ما هم سربزن...!
آوایے و آیدا
پاسخ
حتما عزیزم (:
سیما
31 خرداد 95 14:54
وبت خیلی جالب و خوشگله/ هر روز سعی می کنم بهت سر زنم/ راستی آوا جوووووووووووون موقعی که پست جدید گذاشتی خبرم کنی
آوایے و آیدا
پاسخ
خیلی ممنون گلمـ(: منم همینطور عزیزم حتما
سیما
31 خرداد 95 15:08
آوا جون لینک شدی/
آوایے و آیدا
پاسخ
ممنون گلم!