پلـان هـاے زندگـے مـن

بدون عنوان

1395/4/6 14:21
نویسنده : آوایے و آیدا
901 بازدید
اشتراک گذاری

من زندگی خودم را میکنم

و برایم مهم نیست چگونه قضاوت میشوم.

چاقم لاغرم قد بلندم کوتاه قدم

سفیدم یا سبزه‌ام ! ...

همه به خودم مربوط است.

مهم بودن یا نبودن رو فراموش کن

روزنامۀ روز شنبه زبالۀ روز یکشنبه است

زندگی کن به شيوه خودت

با قوانين خودت

با باورها و ايمان قلبی خودت

مردم دلشان می‌خواهد موضوعی برای گفتگو داشته باشند

برايشان فرقی نمیکند چگونه هستی...

هر جور که باشی،

حرفی برای گفتن دارند ! ...

شاد باش و

از زندگی لذت ببر

چه انتظاری از مردم داری ؟!!

آنها حتی پشت سر خدا هم حرف میزنند!

(جآلب بود)

پسندها (8)

نظرات (5)

بابای ملیسا خانم ناناز
7 تیر 95 16:29
با سلام . ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، این حقیر : بابای ملیسا خانم ناز و خوشگل ، وبلاگ دخترم رو با عکسهای سفر به شمال و شهر بازی به روز کردم . خیلی خوشحال می شیم با تشریف فرمائی خودتون مزین کنید و کلبه مجازی دخترم رو با گذاشتن یک نظر و یادگاری جلوه زیبای ماندگار بدید. منتظر شما هستیم.
آوایے و آیدا
پاسخ
سر میزنم
عاطفه
8 تیر 95 5:13
لایـــــــــــــــــــک
آوایے و آیدا
پاسخ
عزیزمی (:
عاطفـه
8 تیر 95 19:51
دوست جان مرسی سر زدی
آوایے و آیدا
پاسخ
خواهش میشه خانومی
✿مامانی پرنسس آنیکا✿
12 تیر 95 16:24
ووووووی چه مطالب ناناسی
آوایے و آیدا
پاسخ
مرسی مامان آنیکا جآن
❣ فاطمه جونــــــ ❣
12 شهریور 95 23:22
سلام آیدا جون وبت خیلی خوبه امید وارم موفق باشس عزیزم راستی لینکیا لینکم کن ممنون که به وبم سر زدی